15. července 2012

Úvod

Ahoj,
ráda bych Tě přivítala na tomto blogu.
Baví mě fotografovat, a proto jsem se rozhodla založit blog, kam budu přidávat své fotografie.
Vlastním Canon eos 1000D, který mi naprosto vyhovuje a je to takový můj miláček.
 K němu mám objektiv CANON EF-S 18-55/3.5-5.6 Is.
Doufám, že se ti budou mé fotky líbit, vždy budu ráda za upřímný názor. :) 
Canon eos 1000D


CANON EF-S 18-55/3.5-5.6 Is

6 komentářů:

  1. Ať se ti daří!
    A děkuji za komentář :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tsss, jaktože už máš tolik následovníků, když jsi ještě nezačala!:D já tě snad budu taky sledovat:D

    OdpovědětVymazat
  3. aha, to jsou členové:D parodn, ja tomu ještě moc nerozumim;) každopádně hodně štěstí a díky za návštěvu:)

    OdpovědětVymazat
  4. No tenhle foťák chci taky akorát ve značce Nikon...:DD Už se moc těším a držím ti palce ;) V blogování

    OdpovědětVymazat
  5. taky mám tento foťák a je super :) at se ti daří

    OdpovědětVymazat
  6. Ah, všichni mají tak dobré foťáky, jen já mám svého dědečka Olympa :D

    OdpovědětVymazat