19. července 2012

Obilí, obilí...

Ahojik, tak pro vás mám další fotky... opět se přiznávám, že jsou trošku starší... ale tak to podle mne nevadí... dneska po dlouhé době i venku svítí sluníčko, tak třeba udělám nové fotky :)





8 komentářů:

  1. ono je na houby ,že to mají je v DM,ale určitě nebudeš litovat. Jinak moc hezké fotky

    OdpovědětVymazat
  2. já bych potřebovala prostě spíš se tak jako celkově zeštíhlit, to, že jsem nějaká obézní říct nemůžu :)
    ty fotky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! Ta druhá mi připadá jak někde z kalendáře. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Fotíš naprosto úžasné fotografie, čím fotíš ?

    OdpovědětVymazat
  5. jé,moc pěkné fotky:)) zajímalo by mě,čím fotíš?:)

    OdpovědětVymazat
  6. perfetkne fotky, klobuk dole! cim fotis? vidno, ze pracu s fotakom mas zvaldnutu na 1 s hviezdou!:)

    OdpovědětVymazat
  7. to obilí vypadá tak krásně! (a je strašně fotogenický :D )

    OdpovědětVymazat